狼与香辛料

小莉朋友圈

2023  01.31 北京时间A.M13:14

 🎂PLLM DAY 498🎂

   

  Respect a bitch, I'm a maverick


  仰慕恶女,特立独行


  Flexible, so elastic


  灵活弹性,左右逢源


  But don't  you dare bend a b**ch backwards


  别想让这恶魔弯腰屈膝


  **** a princess, I'm a king


  谁是公主,我将加冕为王


  Bow down and kiss on my ring


  吻我的戒指,但你要对我行礼


  It's gonna hurt, it'll sting


  会刺伤你,会血流不止


  I blossom in the moonlight, screw eyes


  我会在月光下绽放,灼伤你的眼睛


  Glacier with the blue ice, I'm terrifying


  触目冰蓝,冰天雪地,我即恐惧


  Pray for me, on the church's pews


  为我祈祷吧,在教堂的长椅

                                                  ”

  

  

  

  

生日快乐🎂

和他一起,迎接我匆忙的十九岁

评论(62)

热度(2708)

  1. 共84人收藏了此图片
只展示最近三个月数据